Sunday 26 May 2013

Pengenalan Blog Si Pencinta Kucing


ASSALAMUALAIKUM...






Alhamdulillah.. akhirnya terbina sebuah lagi blog milik aku. blog ini dibina khususnya buat semua pencinta kucing seperti aku. (yg tak suka kucing pun boleh baca kalo nak) . di sini aku nak kongsikan perihal haiwan kesayangan nabi ni.. aku tahu ramai yg sayang dan kasihkan kucing.. ada juga yg alah dan tak suka pada kucing.. tak suka takpe ye.. tapi tolong jangan menyakiti mereka.. kalau terjumpa dgn mana2 kucing jalanan, apa la salahnya beri mereka makan.. biarpun hanya sisa kalian, pada mereka itu pun dah cukup memadai.. ingat ye pesan aku.. kasihanilah mereka... T_T

Di kesempatan ni aku nak ucapkan terima kasih pada kak Rose Cute yg telah sudi design 100% blog ini..   tapi belom siap sepenuhnya lagi tau.. apa2pun setakat ni aku suka dgn hasil keja kak Rose ni.. thanks a lot..! ok utk blog ni, tema yg aku pilih adalah purple + peach.. cantik tak kombinasi warna ni? hihi.. ok la itu je buat masa ni.. aku rasa mcm skema la pulak ayat aku dlm blog ni. haha.. enjoy dgn penulisan dlm blog ni ye.. jgn lupa follow kalo suka.. tak suka tak apa.. tak paksa.. huhu.. owh ye, blog Mrs Erry Bercerita tetap menjadi blog utama.. terima kasih sudi singgah.. ^_^



psstt... kak Rose bikin blog ni guna idea sendiri tau.. header pun...dan aku terima seadanya...  =)


4 manusia comel macam kucing ^_^:

Unknown said...

owh comelnye blog,..kalau mia tgk ni,..sah sah nak kena dtg selalu...dia kan suka kucing,..ehe..fololah senang sikit nak mai sll..ehe

Farah Waheda Wahid said...

walaupun bukan pecinta kucing tetap follow dan support deqla... he he he... Farah takut kucing... sedari kecik...

QasehnyaRania said...

baru nk tnya siapa yg buatkan :)

dah tahu dah..

header tu cun la..kucing tu malew.. hihi

Kekzamanis said...

Adalah sangat comel blog baru Deqla ni.. Suka juga hasil kreativiti Kak Rose Cute ni.. =)